03-08-2009

Druk weekend; vrijdag

Het waren met recht een paar drukke dagen afgelopen weekend.

Vrijdag naar de slipcursus geweest. Als kampioen karten bij Impress en als ervaren autorijder moet dat natuurlijk geen probleem zijn dacht ik. Dat viel nog zwaar tegen.

Het vond plaats in Leeuwarden. In het warme noorden waar je door de stand van de zon de hele dag en nacht in het licht zit.

Na een korte uitleg, regeltjes en verkeersgewaarwording (modewoord, gewaarwording!) gingen we de baan op voor enkele korte opdrachten, als achteruit slalommen tussen pionnen door, zonder achteruit te mogen kijken, alleen via de spiegels dus en noodstops maken in de regen op gewoon asfalt.
Na de luch werd er echt geoefend op een gladde ondergrond. Viel tegen, ik dacht dat ik alles wel kon opvangen qua slippen. Het ging eigenlijk nagenoeg elke keer mis. Op het einde werd het gelukkig wel wat beter, maar of alles in de praktijk gebracht kan worden weet ik niet...

Op de terug weg een nieuwe videokaart gehaald bij de MediaMarkt omdat ik mijn oude had gesloopt. Wou m schoonmaken onder de koeler, maar brak vervolgens die koeler af.
Daarna nog wat gegeten bij een door Roda JC supporters overgenomen McDonalds.

Leuke dag, bedankt Freek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten