27-07-2009

Weekend

Deze maandag is weer een mooi moment voor een korte terugblik. Eerst de familiedag, dit jaar door Tonny en André georganiseerd. Zoals altijd was de verzamelplek centrum Vorden en net als alle jaren was weer de helft te laat. Vast hap!

Na een heel korte rit kwam we bij Freewheel, waar we in twee groepen werden opgedeeld, groep een ging eerst steppen naar een kano plek, daar een stukje peddelen en daarna met de Solex een rondje Vorden/Linde/Wichmond. Het steppen was net zo ver maar best wel pittig overigens. Het kanoën was super, best ver, grappig dat alles geregeld werd door Lizzy, die een paar jaar bij mij in de klas had gezeten en ik totaal niet herkende.
Nadat we over waren met het pedellen, en mijn vader onderweg nog een keer op zijn rug het water in ging, mochten we terug racen.Meestal kies ik de snelste uit, maar schijnbaar was ik deze keer te laat. Met een slakkengang reed ik achter de groep aan, die af en toe moest wachten. Hoezo frustrerend?




Maar wel leuk..Na terugkomst in Vorden zijn we naar de wijnboer van de Kranenburg geweest, volgens mij had hij wat gedronken, was behoorlijk vrolijk.



Ik heb jaren langs zijn huis gefietst naar school, maar hoe lelijk het huis van voren is, hoe mooi het buiten het zicht is. Blijkt niet winstgevend te zijn; wijnhandel, dus met rondleidingen proberen ze wat bij te verdienen. Erwin en ik hebben meer om de beste meneer moeten lachen omdat hij elke zin afsloot met “ zoals ik zeg”. We viel ons beiden op zoals ik zeg. Beetje flauw lachen dus.Afgesloten werd met een warme maaltijd en veel drinken bij Tonny in Beltrum. Omdat ik een verjaardag had ben ik eerder weggegaan. Resultaat is dat Erwin, Jeffrey en ik nu de volgende BZN (broers, zwagers en neven dag) mogen organiseren!


Zaterdag was de verjaardag van Patrick. Halve Abraham alweer. Was weer meer dan okay! Na de verjaardag zijn we nog naar Schatjes, waar ik nog nooit was geweest, gegaan. Was grappig, maar een paar keer op mijn zere voet getrapt dat was een beetje jammer… Minder jammer was dat ze op het einde Love Machine van Girls Aloud draaiden, die had ik nog nooit in het uitgaansleven gehoord!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten