23-08-2009

Mexicaanse griep?

De mexicaanse griep lijkt ook hier toe te slaan.
Niet dat ik of een bekende ermee is besmet, maar de voorzorgsmaatregelen op werk zijn in werking gegaan en hoe.

Alle deurklinken worden om de zoveel tijd chemisch gereinigd, de menuknoppen van de printer worden elke dag ook met een soort gel ontsmet. De fabriek hang ook vol met handgel automaten, je moet geregeld je handen schoonmaken. Het mooiste is dat we niet in binnen een straal van een collega mogen zitten/staan. Makkelijk in de pauze, aan de tafels in de kantine, een meter uit elkaar, hoe onpraktisch.

De griep lijkt ook toe te slaan op het voetbalveld. Gisteren speelde Vitesse in een werkelijk extreem gezapige pot voetbal de sterren terug de hemel in. Totaal geen inzet, geen beleving, geen passie. Stevanovic stond de hele eerste helft vrij, en dan niet op een mexicaanse griep meter, maar de dichtsbijzijnde verdediger op meer dan 10 meter, toch kreeg hij nooit de bal. Als mij het zou gebeuren zou ik mezelf denk ik wisselen, wat een wanvertoning van de rest van de spelers. Dat Stefanovic na een wissel in de rust het stadion verlaat is niet slim, maar stel je voor dat iemand in je buurt Mexicaanse griep zou kunnen hebben? Ik denk dat het puur uit voorzorg was dat hij het stadion achter zich liet liggen.

Wie ook last hebben van Mexicaanse griep? The Verve , Jezus, Brighton and Hove Albion en Ikzelf Gehoord bij Go Ahead Eagles vrijdagavond: Ow ik krijg elk jaar twee vrijkaarten voor Lowlands maar ga nooit... Zucht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten