03-08-2009

Druk weekend; zaterdag en zondag



Nog maar net bij de van de slip cursus zaterdag bij Lido, Annuh en natuurlijk Dean en Lynch in de tuin geklust. De tuin moet twinproof gemaakt worden. De voortuin en de achtertuin moesten in zijn geheel grasvrij gemaakt worden. Ik was aan de late kant omdat ik liep te kutten met een verplicht net over de aanhang wagen.

Marc had al een behoorlijke grasvrije zone in de tuin gemaakt. Met zn allen hebben we dit afgemaakt. Al hebben Lido en ik tussendoor nog wat afval naar de Zwolse stort gebracht.
Gras was er vervolgens in overvloed, het was eerst de bedoeling dit te verdelen over diverse groene containers, maar door een ingeving van Lido en goed speurwerk van Marc vonden we een mooie dumpplek verderop in de nieuwbouw. Nadat dit gedaan was, zat iedereen er geloof ik wel een beetje doorheen. In de avond na de voeding voor de twins vanuit de tuin gebbqed en Vitesse gekeken. Wat een prutsers de eerste helft! Niet normaal!
Later op de avond ben ik naar huis gegaan omdat de aanhangwagen optijd in Vorden moest terugzijn en ik optijd naar Almere moest voor een BBQ.

Zondag dus de lange rit naar Almere om bij Chantal en Randel te bbq-en. Met de auto van Erwin die heerlijk op vakantie Patrick, Annet, Martijn en Natascha opgepikt om in de werkelijk stromende regen naar het westen te rijden.
In de auto net na Apeldoorn ging het zo hard dat we bang waren dat de Flevopolder zou overstromen, water loopt altijd naar het laagste punt...

In Almere hebben we eerst Ajax Groningen gekeken, terwijl het buiten steeds mooier werd! Na het betere hak en snij werken hebben we lekker gebbq-ed. Nadat we nog wat gedronken hadden rond kwart voor 10 terug naar de Achterhoek gereden.

Leuk, maar druk weekend...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten