23-12-2009

Deel III (nog vele te gaan vrees ik)

Vandaag na werktijd een rondje gemaakt langs wat huisjes die ik had gefundaad (??) Raalte valt sowieso af, te kleine appartmentjes, en geen leuke stad. Hoog contigent collega's ook..

Vooralsnog een kleine shortlist gemaakt:
1: Deventer
Voor: Prijs en indeling.
Min: balkon, gatverdamme.....
2: Deventer
Geen appartement maar een huis, misschien iets te groot.
Pas verbouwd, maar niet helemaal mijn stijl, kortom weer verbouwen? Verder zowel buurt als huis zelf in prima staat. 3: Zwolle
Weer een huis, ik blijf toch meer neigen naar een appartementje. Behoorlijk casco, maar dat is niet erg, niet zo gek duur, ruimte voor verbouwing naar eigen style. Min is wel een beetje het aanzicht: behoorlijke kamper style aan de buitenkant.

4: Zwolle
Liever iets in Deventer, maar dit is wel wat ik precies zoek. Verkeerde kant van zwolle, liever wat zuidelijker. Indeling lijkt prima, redelijk nieuw ook nog.
Morgen maak ik een rondje Apeldoorn/ Twello/Deventer.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten