19-07-2009

Weekendje

Hoewel het allemaal nog niet helemaal klaar is, toch maar de strijd aangegaan met 2.0. Niet dat de termen als bijvoorbeeld Ajax mij warm maken zeker niet de voetbalclub, maar je moet met je tijd mee. Zeg nou zelf, beardsley.nl Vet hip!

Afgelopen vrijdag was ik heerlijk vrij. Niet zo gek veel gedaan, beetje bijgeslapen of beter gezegd vooruit slapen, vrijdagnacht de verjaardag van Joris. Gezellig, beetje laat en dan ook nog playbacken met karaoke!
Zaterdag met Marc en Lido naar Rock Herk geweest. Natuurlijk om ons aller Hadouken te zien optreden. The Horrors waren het tweede bandje dat ik wel kende. Was geslaagd, natuurlijk met Jupiler want welk feest kan zonder? Hadouken! was wel erg kort qua optreden, ze begonnen 10 minuten te laat en stopten echt precies op de afgesproken tijd. De muziek was okay, maar het was wel heel kort.
Slapen deden we overigens bij de moeder van Lido, Marlies, die vlak bij woonde. Grote dank nog daarvoor!


Hier een filmpje, waarvan ik op dit moment niet weet wat erop staat. Op mijn nieuwe pc nog niet te bekijken, en Youtube heeft het nog niet verwerkt, verrassing!

Edit, video werkt helemaal niet....
Edit nu wel..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten