16-02-2010

Centerparcs

Vorig weekend was het startsein van een drukke periode. Net als januari weinig vrije dagen over.
Patrick, Annet, Chantal en Randel waren vrijdagochtend al vroeg naar het park gegaan, om 12:00 uur mocht je het park al op.
Omdat Natascha net als ik eerst nog moest werken heb ik haar na werktijd opgepikt in Apeldoorn.



Ondanks wat file waren we toch rond half 8 op het park. Pas mijn tweede keer op Centerparcs, na Drenthe nu Limburg. Kleine gezellige huisjes. Wat ook gezellig was, maar vooral klein was mijn bed, 1 meter 80. En dan ben je 1.86. Hoe dan ook goed geslapen.

De dagen werden doorgebracht met spelletjes, heel veel zwemmen, voetbal kijken in de grote zaal, eten in het huisje en een keer in het restaurant, vollybal en blij zijn met Jupiler..





Zoals altijd zijn zulke weekenden veel te snel voorbij... Aankomend weekend naar Newcastle voor een voetbalwedstrijd tussen Newcastle United en Preston North End, ik heb er enorm veel zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten